Mijn Communities
Help
Marion Heuvelink
CONTRIBUTOR ***

meerdere documenten tegelijk uploaden / downloaden in Edossier

door Marion Heuvelink (Bijgewerkt ‎05-10-2021 17:20 ( )
Status: Realisatie waarschijnlijk

Edossier: meerdere documenten in 1x uploaden / downloaden

9 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Hartelijk dank voor uw ingediende wens, 

 

We willen de wensen mbt het E-dossier de komende periode gaan verzamelen en dan inventariseren wat we kunnen realiseren.  Vebeteringen in het E-dossier staan niet voor de hele korte termijn op de planning.

Dit verzoek is op de backlog opgenomen 

HEM1
CONTRIBUTOR *
door HEM1

Beste Rene, 

 

Ik lees net in een ander ticket dat dit niet meer gaat gebeuren omdat de derde partij aan wie het e-dossier hangt dit niet mogelijk kan maken. 

 

Wanneer gaat dit wel gebeuren?

 

door Rene van Jole

Goedemorgen, ja goede vraag verwacht minimaal de komende 2 jaar niet, vooralsnog hebben we focus op andere onderdelen zoals mutatie formulieren, contracten, IKV en verlof verbeteringen 

Sarah Vedder
CONTRIBUTOR ***
door Sarah Vedder

@Rene van Jole 

Beste Rene,

We zijn druk met de inrichting en het gaan werken met Visma en het vullen van de E-dossiers zou vele malen sneller gaan wanneer we meerdere documenten tegelijk kunnen uploaden.

Is er misschien een nieuwe update over na weer een jaar verder te zijn?

Vriendelijke groet, Sarah Vedder

door Rene van Jole

Goedemorgen, we zijn helaas nog niet aan dit onderwerp toegekomen door andere prioriteiten.  Het verbeteren van het e-dossiers is wel een van onze secties om te verbeteren. 

Sarah Vedder
CONTRIBUTOR ***
door Sarah Vedder

@Rene van Jole 

Beste Rene,

Is er misschien een nieuwe update over dit onderwerp?

Vriendelijke groet, Sarah Vedder

door Rene van Jole

Beste Sarah, 

 

We hebben de ambitie om in 2024 als een van de strategische thema's het E-Dossier te gaan verbeteren

Dit zullen we dan eerst in 2024 moeten onderzoeken wat alle verbeter voorstellen zijn ? 

Of we de bestaande applicatie e-Dossier kunnen 'verbouwen ' en of dat we naar een nieuwe E-Dossier applicatie moeten gaan overstappen. 

Zodra er van de analyse meer bekend is zullen we dit tzt ook communiceren op de Community of in onze gebruikersdag overleggen en of via CSM. 

Op korte termijn verwacht ik daarmee voor dit verzoek geen voortgang

 

Ik hoop je voldoende te hebben geantwoord

 

Groet Rene