Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

verstrekkingen-voorraadbeheer: verplaatsing knop 'nieuw artikel' naar top pagina

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Wanneer ik een nieuw artikel moet toevoegen bij voorraadbeheer-verstrekkingen moet ik steeds helemaal naar beneden scrollen om deze via de knop 'nieuw artikel' te kunnen toevoegen. Het scheelt veel tijd wanneer deze knop bovenaan de lijst staat. 

4 Opmerkingen
door Floor Doornebosch
Status changed to: Status: Intake

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen.
We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit request heeft te weinig kudo's tevens is het zo dat als we de plaats die overal in het systeem hetzelfde werkt willen gaan aanpassen we dit overal in het systeem moeten gaan doen wat een behoorlijke impact en inspanning is 

door Hans Borsboom
Status changed to: Status: Ingepland

Alhoewel de wens eerst was afgewezen, hebben we besloten hier toch naar te kijken. Deze wens past in het kader dat we willen dat alle pagina's waarin lange lijsten kunnen voorkomen van een scrolbar worden voorzien. Dit scherm is er daar 1 van.

We verwachten met de eerstvolgende release (begin juli) de verbetering hiervoor te zullen opleveren.

 

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit is gerealiseerd in release 1.135