Mijn Communities
Help
arnonieuwstad
CONTRIBUTOR **

Importeren extra individueel recht aanpassen

Status: Nieuw

Elke keer als ik de optie Importeren extra individueel recht gebruik, worden er records afgekeurd omdat er meer dan 2 cijfers achter de decimalen zouden staan.

Het vreemde is dat ik elke keer een bestand inlees van ongeveer 200 records, maar daar worden er ongeveer tussen de 15 en 20 afgekeurd.

We hebben meerdere opties geprobeerd om het in een keer goed te krijgen, eerst in excel met de formule afronden en dan plakken als waarde.

Ik heb de getallen uit elkaar gehaald met de formule =links() en =rechts(), die weer samengevoegd, maar niks helpt, alleen de getallen handmatig invoeren lijkt te helpen, maar dat is eigenlijk geen optie als je 200 getallen moet inlezen, dan kan je het bijna nog beter direct zelf invoeren.

Het vreemde is, we maken ook heel veel gebruik van Importeren verlofaanvraag, wordt op dezelfde manier gemaakt, die heeft er geen last van.

Ik heb er al meerdere meldingen over gemaakt, maar men komt niet verder dan het handmatig invoeren.

Kan ervoor gezorgd worden dat als er 2 cijfers achter de komma staan, ze dan ook gewoon verwerkt worden?