Mijn Communities
Help

Medewerker- en contractschermen standaard openen op klantniveau i.p.v. bedrijfsniveau

Status: Nieuw

Indien een organisatie een groot aantal BV's in een klant omgeving heeft kan het opzoeken van een medewerker omslachtig zijn.

 

Het opzoeken van een medewerker in HR Core waarvan je niet weet in welke BV hij of zij werkzaam is vereist vervolgens meer stappen dan wenselijk. Namelijk:

  1.      naar klant niveau navigeren
  2.      vervolgens springt 'zoekveld' automatisch op bedrijf, welke je terug op medewerkernaam of medewerkercode zet
  3.      en dan pas kun je zoeken over de gehele populatie
  4.      Als je meerdere medewerkers moet nalopen moet je deze actie telkens opnieuw herhalen

 

Voor gebruikers die het systeem al lang gebruiken zit dit in zo onderhand in de muscle-memory; maar voor nieuwe(re) gebruikers is dit niet voor de hand liggend.

 

Om het zoeken in klant omgevingen naar medewerkers met veel BV's te vergemakkelijken zou ik me het volgende bijvoorbeeld kunnen inbeelden om hier een keus voor toe te voegen in de gebruikersinstellingen waar je ook kan kiezen voor het standaard zoeken op medewerkercode.