om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Wij willen steeds meer gebruik gaan maken van Rollen via Rol Usermanagement.
De combinatie tussen Rollen vanuit Rol Usermanagement en Mijn Vervanging werkt echter niet.
Via Mijn Vervanging kan een Manager vanuit zijn Rol als Manager vanuit de Organisatiestructuur inrichting bij afwezigheid een Vervanger instellen. Voor Rollen uit Rol Usermanagement werkt dit niet.
Wij hebben momenteel in Rol Usermanagement alleen heleboel Rollen ingericht. Voor 2 Rollen is het van groot belang dat deze bij afwezigheid via [Mijn Vervanging] kunnen worden overgezet door de gebruiker zelf aan een door deze medewerker te bepalen persoon. De Rollen waarbij hier nu veel last van hebben zijn Hogere manager en Budgethouder. Veel workflows worden bij ons ingediend door de Manager en vervolgens dient hier een akkoord op te komen door de Hogere manager en de Budgethouder. Dit dient doorgang te hebben tijdens bv. vakanties van personen in deze Rollen en dient dus overgedragen te kunnen worden.
Omdat dit via Rol Usermanagement niet mogelijk is hebben wij deze rollen in Self Service zelf ingericht en gekoppeld aan desbetreffende personen via Gebruikersrol. Op deze manier is het wel mogelijk om [Mijn Vervanging] te regelen door de medewerker in deze rol (zelf).
Graag zouden wij zien dat het mogelijk wordt om dit te regelen vanuit Rol Usermanagement, dus de combi Rol -> [Mijn Vervanging].
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2022 Visma Community. All right reserved.