Mijn Communities
Help
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

Actiehouder zichtbaar maken in Declaraties beheren

door Gea Bussink-Veerbeek
Status: Niet ingepland

De salarisadministratie bewaakt de voortgang van de declaraties vanuit 'Configuratie declaraties'. Echter, de SA kan in het overzicht niet zien wie de openstaande actie moet uitvoeren. Graag zouden wij bij de declaraties die wachten op goedkeuring willen zien welke rol, en liever nog welke persoon, bevoegd is voor die goedkeuring. 

Een extra filtermogelijkheid op actiehouder en Categorie zou daarbij extra behulpzaam zijn. 

 

 

3 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Niet ingepland

hi @Gea Bussink-Veerbeek, ik heb geen aanpassingen op de rol staan m.b.t. het filteren van het overzicht.

Ik hoop dat we op termijn de declaratie-gegevens aan kunnen leveren bij Youforce reporting. Zou dat de vraag beantwoorden? (als de de betreffende gegevens daar beschikbaar en je er dus een rapport op zou kunnen bouwen?)

Voor andere gebruikers die meelezen; als je als beheerder een declaratie opent dan zie je uiteraard wel aan wie deze is toegewezen:

BastiaanFriederichs_0-1679383587324.png

 

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@Bastiaan Friederichs Een rapportage helpt niet.

 

Het is extra werk als je eerst een declaratie moet openen om te zien wie de behandelaar is. Als je dat kunt zien in het overzicht, dan hoef je een deel van de declaraties niet te openen. Dus die wens voor  voor het toevoegen van de behandelaar blijft staan. Evenals de wens voor extra filtermogelijkheden. Voor de PSA zijn de huidige filtermogelijkheden te beperkt. Dat scheelt enorm veel werk als er meer gefilterd kan worden.

 

Dus graag toch de wensen in overweging nemen, want naarmate er meer declaraties komen, wordt het voor de SA steeds  onwerkbaarder. Voor de gebruikers is de app ideaal, maar door het ontbreken van informatie en voldoende filters, heeft de SA veel meer werk aan het afhandelen van de declaraties. Op het gebied van beheer (zie ook mijn andere wensen) valt nog veel (tijd)winst te halen wanneer daar meer in wordt geïnvesteerd door de ontwikkelaars. Als dat niet gebeurt, ben ik bang, dat op enig moment de implementatie stagneert, omdat het voor de SA en beheerders ook nog werkbaar moet blijven.  

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek