Mijn Communities
Help
Annette Tiehuis
CONTRIBUTOR ***

E-mailnotificatie verzuimmelding Youforce app

door Annette Tiehuis (Bijgewerkt ‎08-11-2022 14:47 door Maarten VB VISMA )
Status: Afgewezen

In Self Service laten we vanuit de verzuimworkflows een e-mailnotificatie sturen naar de planners zodat zij dit kunnen verwerken in het roosterpakket. Dit moet vanwege ontbreken koppeling.

We zouden graag ook de mogelijkheid willen hebben om vanuit de verzuimmelding in de Youforce app een e-mailnotificatie te laten versturen. De managers ervaren de app als zeer gebruikersvriendelijk maar het administratieve proces na de verzuimmelding is niet minder belangrijk.

1 Opmerking
Maarten VB
VISMA
door Maarten VB
Status changed to: Status: Afgewezen

Hallo @Annette Tiehuis ,

 

Ik heb dit idee even verplaatst naar de community van de Youforce app. Hier staan alle ideeen die specifiek zijn voor de Youforce app waaronder dus ziekteregistratie.

 

Ik ga het idee wel direct op "Afgewezen" zetten omdat we hier al exact hetzelfde idee hebben open staan. 

 

Het betreft dit idee: https://community.visma.com/t5/Ideeen-Youforce-APP/Vanuit-ziekmelding-een-e-mail-kunnen-sturen-naar-...

 

Geef zeker dit idee ook dus een "duimpje" en je kunt ook altijd erop reageren om jullie specifieke situatie toe te lichten.

 

Het idee is in onderzoek momenteel en zal een van de aankomende verbeteringen zijn binnen ziekteregistratie via de Youforce app. Dus elke additionele input die jullie hierover hebben nemen we uiteraard daarin mee.

 

Met vriendelijke groet,

Maarten