Mijn Communities
Help
Sylvia van Horick
CONTRIBUTOR **

Feestdagen een aparte kleur geven

door Sylvia van Horick
Status: Realisatie waarschijnlijk

Het zou overzichtelijk zijn wanneer feestdagen een aparte kleur krijgen in de kalender zodat werknemers er alert op zijn wanneer zij reisbewegingen op deze dagen aangeven. 

4 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Hoi @Sylvia van Horick

Ik zie gelijkenissen met een ander idee, namelijk https://community.visma.com/t5/Ideeen-Youforce-APP/Integratie-maken-tussen-verlof-en-verzuim-met-gew...

Kan me heel goed voorstellen dat het handig is om de feestdagen te tonen in de kalender ter bewustwording.

Ik neem aan dat je de feestdagen hebt ingericht in Beaufort?

Sylvia van Horick
CONTRIBUTOR **
door Sylvia van Horick

@Bastiaan Friederichsals je bedoelt, de feestdagen kalender bij het tabje tabellen verlofadministratie, ja die hebben wij gevuld. Hoe kunnen we dit vertalen naar de Youforce App, zodat werknemers erop geattendeerd worden dat zij reisdagen declareren op een feestdag? Meer als een waarschuwing kan het niet.

Ingeborg Ebbers
CONTRIBUTOR **
door Ingeborg Ebbers

@Bastiaan Friederichs  Wij hebben dezelfde wens. Graag met een kleurtje of een streepje onder de datum aangeven dat het om een feestdag gaat zodat de medewerker erop geattendeerd wordt dat er 'iets anders is aan deze dag'. Het mooiste zou zijn dat er een pop-up verschijnt met de benodigde info (feestdag). 

Inez Viallé
CONTRIBUTOR ***
door Inez Viallé

Ook zou het mooi zijn als feestdagen ingetrokken kunnen worden en op een andere dag opgenomen kunnen worden.

Denk hierbij aan de diversiteitsverloven uit de cao