Mijn Communities
Help
Hillary Amoah
CONTRIBUTOR ***

Gewerkte dagen - Blokkade declareren met terugwerkende kracht en weekenddagen

door Hillary Amoah
Status: Niet ingepland

Binnen onze organisatie vallen de werkdagen voor 95% van de medewerkers tussen de maandag en vrijdag. Wij willen graag de mogelijkheid hebben om zaterdag en zondag in Gewerkte dagen te blokkeren.

 

Daarnaast willen wij ook de mogelijkheid om gewerkte dagen met terugwerkende kracht declareren te kunnen blokkeren, zoals die mogelijkheid wel bestaat bij configuratie declaraties. Om dat wij gefaseerd diverse organisaties introduceren aan de app, is de starttermijn verschillend.  Wij willen voorkomen dat er in de overgangsperiode van HRSS naar de YF app dubbele declaraties plaatsvinden. 

2 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs

hi @Hillary Amoah ik heb op dit moment geen specifieke uitbreidingen gepland voor Gewerkte dagen, maar wil jouw idee natuurlijk wel goed begrijpen.

Blokkeren zaterdag en zondag
Je schrijft zelf dat voor 95% van de medewerkers de werkdagen op een doordeweekse dag vallen, als ik een optie zou toevoegen om de weekend-dagen te blokkeren, wat zou je dan dan met de resterende 5% doen?

Terugwerkende kracht blokkeren
Net zoals bij declaraties een relatieve leeftijd maar dan in maanden?
Voor de gehele maand of was je referentie naar declaraties juist bedoeld omdat je het daar per categorie kunt instellen?

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Niet ingepland

hi @Hillary Amoah het zou fijn zijn als je nog wat aanvullende informatie kunt geven (zie mijn bericht van 3 maart).

Ik wijzig de status naar Niet ingepland, op het moment dat we functionaliteit gaan toevoegen aan Gewerkte dagen kijken we altijd even naar dit soort ideeen.