Mijn Communities
Help
Eelko Gerritse HAN
CHAMPION *

In de App kiezen voor wie het telefoonnummer zichtbaar is bij ziekmeldingen

door Eelko Gerritse HAN (Bijgewerkt ‎18-10-2023 09:36 door Maarten VB VISMA )
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Aangezien bij ons de ziekmelding via de receptie gedaan wordt, is het niet de bedoeling dat de receptie medewerker het telefoonnummer in de App kan zien.

We willen graag per rol kunnen aangeven (bijv. manager wel zichtbaar, receptie niet) of het telefoonnummer wel of niet zichtbaar is.

Dit om te zorgen dat alleen de noodzakelijke gegevens zichtbaar zijn voor de betrokken medewerkers.

Dit in lijn met het AVG, nut en noodzaak.

2 Opmerkingen
Maarten VB
VISMA
door Maarten VB
Status changed to: Status: Nieuw

@Eelko Gerritse HAN 

Bedankt voor het idee. Ik neem aan dat je hier de desktop versie van ziekteregistratie bedoeld. Als jullie receptie namelijk de ziekmeldingen doet voor de hele organisatie neem ik aan dat ze dit niet op hun mobiele telefoon doen. 

 

Hoe werkt dit bij jullie als de receptie een vraag heeft voor de medewerker? Bijvoorbeeld: Medewerker Jansen belt en zegt "ik ben weer beter", maar men vergeet de datum door te geven. Hoe kan/mag de receptie zelf contact opnemen met de medewerker om de herstelmelding door te voeren? 

 

We zullen even afwachten of er meer organisaties zijn die dit een goed idee vinden.

Maarten VB
VISMA
door Maarten VB
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Deze functionaliteit gaan we hoogst waarschijnlijk niet realiseren. Indien er in de toekomst meer animo voor is kunnen we dit uiteraard heroverwegen, maar de ziektregistratie functionaliteit via de Youforce app richt zich primair op ziekmelding door de leidinggevende en later ook de medewerker zelf.

Ziekmeldingen voor de hele (of een groot deel van) de organisatie willen we vooral ondersteunen via de desktop versie en daarin vinden wij ook dat het daar tonen van het telefoonnummer juist van toegevoegde waarde kan zijn.