Mijn Communities
Help
Paul Wevers - Kennemerhart
CONTRIBUTOR ***

Organisatorische eenheid en code organisatorische eenheid in Ziekteverzuim

door Paul Wevers - Kennemerhart (Bijgewerkt ‎16-02-2023 16:48 door Maarten VB VISMA )
Status: Gerealiseerd

Leidinggevende met veel medewerkers/teams zouden graag willen zien in welk team een medewerker actief is. 

 

Graag zouden we de oe code en oe naam terug willen zien:

 

PaulWeversKennemerhart_0-1674760174823.png

 

5 Opmerkingen
Jan_Laurijsen
CHAMPION *
door Jan_Laurijsen

Lijkt me een zinvolle aanvulling om de OE-code en OE-Naam toe te voegen.

Maarten VB
VISMA
door Maarten VB
Status changed to: Status: In onderzoek

We zullen onderzoeken wat er mogelijk is om dit idee te realiseren. Op het eerste gezicht lijkt het niet heel moeilijk om toe te voegen, maar alles hangt natuurlijk af van de scenario's waar je aan denkt.

 

Kunnen jullie iets meer toelichting geven op hoe dit in de praktijk gaat. Heb je het puur over de OE toevoegen aan het "profiel" van de medewerker. Dus manager gaat naar "Alle medewerkers" klikt op iemand en kan de OE zien. Mijn vraag zou dan zijn: "Waarom doet de manager dit?"

 

Of denk je ook aan bv:

  • Manager krijgt telefoontje van medewerker X en moet deze ziekmelden en wil in de app bij de ziekmelding zien wat de OE is van de medewerker
  • Manager moet medewerker X beter melden en wil de OE daar zien
  • Manager moet deelherstel invoeren voor medewerker X en wil daar de OE zien

 

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@Maarten VB ,

Alle 3 opties die jij noemt zijn zinvol. Daar zou ik er nog een aan willen toevoegen, maar die is dan misschien lastiger te realiseren. Een manager ziet bij het openen van de app alle zieke medewerkers. Als hij het verzuim in één van zijn teams wil inzien, wil hij kunnen filteren op team.

Voor Ziekteverzuim op de desktop geldt dan ook, dat hij de kengetallen voor verzuim per team wil kunnen zien.

Maarten VB
VISMA
door Maarten VB
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk
 
Maarten VB
VISMA
door Maarten VB
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit idee is inmiddels gerealiseerd: Nieuwsbericht met meer informatie.