Mijn Communities
Help
Linda_FB_WMD
CHAMPION *

Push notificatie manager taak controleren declaraties

door Linda_FB_WMD (Bijgewerkt ‎18-10-2023 09:27 door Maarten VB VISMA )
Status: Alternatief aanwezig

Graag zou ik zien dat de manager rol een push notificatie krijgt als er een declaratie in hun inbox staat die zij moeten controleren. Nu krijgen zij daar geen melding van en moeten ze regelmatig in hun inbox kijken. Zonder notificatie zullen zij declaraties niet zien. Daarom durf ik de declaraties via de app nog niet open te zetten.

 

Ik dacht dat dit idee al was ingebracht, maar ik kan hem niet meer vinden.

2 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

hi @Linda_FB_WMD 

Wij hebben een aantal push-notificaties gebouwd, maar voordat we ze allemaal activeren waren we op zoek naar een paar klanten die ook de behoefte hebben en ons willen helpen met wat feedback van de gebruikers.

In het geval van Managers kunnen het nogal wat notificaties zijn; waarschijnlijk niet heel veel anders dan een push-notificatie van je e-mail of andere Apps, maar het voelde te rigoreus om in 1 keer aan te zetten.

Gelukkig helpen de leveranciers van telefoons/besturingssystemen ons mee, zo heeft Applie (iOS / iPhone) een "gepland meldingenoverzicht, zie https://support.apple.com/nl-nl/HT201925 (ergens in het midden op de pagina).
Hiermee kun je als gebruiker instellen dat je iedere dag op een bepaalde tijd een samenvatting krijgt van notificaties van 1 of meerdere apps.

Terug naar je vraag. Hieronder zie je de verschillende notificaties die we hebben geimplementeerd, van boven naar onderen;

  • Declaratie verwijderd
    wordt verstuurd naar de indiener als een beheerder de declaratie verwijderd.

  • Declaratie goedgekeurd
    wordt verstuurd naar de indiener zodra de mutatie succesvol is afgeleverd bij Gemal

  • Declaratie afgekeurd
    deze is al geactiveerd voor iedereen

  • Controleer declaratie
    wordt verstuurd aan iedere gebruiker aan wie de declaratie te controle is toegewezen.

BastiaanFriederichs_0-1670831276729.png

Laat mij even weten (per mail bijvoorbeeld, bastiaan.friederichs@visma.com) wat je geactiveerd wilt hebben en per wanneer, dan zetten we het voor je aan.

Feedback is zeer gewenst, zou fijn zijn als je na een paar weken wat managers vraagt naar de ervaringen en die deelt.

 

Linda_FB_WMD
CHAMPION *
door Linda_FB_WMD

@Bastiaan Friederichs Goedemorgen Bastiaan, bedankt voor je reactie. Dan zijn jullie al verder dan ik dacht. Het gaat mij om de laatste notificatie 'controleren declaratie'. Als ik een test medewerker een declaratie in laat dienen, ontvang ik die wel ter controle in mijn app, maar ik krijg daar geen notificatie van. Ik heb een Android telefoon en wel toestemming gegeven om meldingen te ontvangen. Als een declaratie is afgekeurd, krijg ik wel een notificatie binnen.