Mijn Communities
Help
Sita Wennekes
CHAMPION *

Splitsen rechten voor "configuratie gewerkte dagen"

door Sita Wennekes (Bijgewerkt ‎18-10-2023 09:18 door Maarten VB VISMA )
Status: Realisatie waarschijnlijk

Voor het kunnen downloaden van het excel-overzicht bij de "Gewerkte dagen" voor de controle door de PSA zijn de rechten "Configuratie Gewerkte dagen" aan de PSA toegekend. Hiermede wordt de PSA óók geautoriseerd voor de tab "Instellingen". Dit is niet wenselijk. Het zou een toegevoegde waarde hebben wanneer de toegangsrechten tot de Instellingen en het downloaden van het excel-document aparte rechten zouden worden.

Vergelijkbaar met het aparte recht voor het beheren van de declaratie categorieën.

3 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

hi @Sita Wennekes goed punt EN consistent met de autorisatie-mogelijkheden voor Declaraties.
Ik ga kijken wanneer ik dit in kan passen.

Annemarie van der Geest
CONTRIBUTOR ***
door Annemarie van der Geest

Goed idee! Dit is ook onze wens.

Een bijkomend probleem in ons geval is, dat onze PSA voor meerdere organisaties werkt en dus bij het oproepen van een overzicht van declaraties álle organisaties ziet. Bij één van die organisaties is één PSA-medewerker die dezelfde rechten heeft en eigenlijk bij het oproepen van dit overzicht alleen de declaraties van de eigen organisatie zou moeten zien, maar helaas ziet die éne PSA-medewerker ook de declaraties van álle organisaties. 

@Bastiaan Friederichs : kun je aangeven wanneer dit gerealiseerd wordt?

door Bastiaan Friederichs

Hi @Annemarie van der Geest,


Fijn om te lezen dat je het idee van Sita steunt!

We hebben geen plannen om aanpassingen te doen zoals jij voorstelt voor het splitsen/autoriseren van de inhoud voor meerdere "organisaties".