Mijn Communities
Help
PSA Arkin
CONTRIBUTOR **

versturen pushbericht

door PSA Arkin
Status: Afgewezen

Idee is om korte mededelingen van een centraal punt te kunnen versturen ter informatie aan de medewerkers. Veel nieuwsberichten verdwijnen vaak snel uit beeld of mdw hebben geen tijd om nieuws te vergaren via een internetsite. Ook komen we om in de mails. Gewoon een korte notitie (van een belangrijke verandering of het vrijgeven van een nieuwe formulier) kunnen versturen naar alle gebruikers van de app binnen je organisatie. Kan ook bijvoorbeeld een kort bericht met een link naar een webinar of i.d. zijn.

 

Peter Fleijsman

2 Opmerkingen
Ellie van der Heide
CHAMPION **
door Ellie van der Heide

Een hele mooie Nice to have ! 

door Remco te Ronde (Bijgewerkt ‎10-05-2023 11:34 door Remco te Ronde VISMA )
Status changed to: Status: Afgewezen

Hoi Peter,

 

Bedankt voor dit idee. We hebben het intern uitvoerig besproken en updaten de status naar 'afgewezen'. Dat lijkt negatief, maar de reden is meer positief.

 

Zoals je mogelijk weet zijn we hard bezig met de introductie van Mijn Youforce. Mijn Youforce heeft géén mogelijkheid om een eigen welkomst tekst in te stellen.  Iets wat door sommige organisaties wel actief werd gebruikt. Er zijn zelfs best een aantal ideeën geplaatst om het nog verder te verbeteren, zoals:

 

Jouw idee voor een 'push melding in de Youforce app', de introductie van Mijn Youforce en bovenstaande ideeën komen nu samen. Daarom zijn we achter de schermen gestart met een onderzoek naar één oplossing die zowel in Youforce op je smartphone (de Youforce app) als op je laptop (in Mijn Youforce) kan werken. We zijn in de prille fase van onderzoek, maar één oplossing voor zowel de Youforce app als Mijn Youforce lijkt ons de beste oplossing.

 

Concreet gaan we dus onderzoeken of we iets in de Youforce app kunnen doen met push meldingen. We onderzoeken of we een oplossing kunnen bieden die zowel op je telefoon als laptop werkt.