Mijn Communities
Help
Christian-B
CHAMPION ***

Aanpassen zoekcriteria Declaratie kilometers. Klopt momenteel niet!

door Christian-B
Status: Afgewezen

Goede morgen allen, 

Als momenteel een declaratie kilometers wordt ingediend kan het volgende venster verschijnen:

Declaratie.PNG

De opmerkingen in het geel kloppen niet!
Ik heb als beheerder al regelmatig personen aan de lijn gehad welke op basis van de criteria hun adres niet konden vinden, alleen als het volledige adres werd ingevuld. Dit zorgt voor verwarring!

3 Opmerkingen
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog (Bijgewerkt ‎23-12-2024 10:44 door FBB Zorgboog )

@Christian-B Weet je zeker dat de adressen niet te vinden zijn? Ik had onlangs soortgelijke situatie. Maar wanneer ik bijv postcode en huisnr intypte dan verscheen het adres wel. Ik heb toen de gebruiker nogmaals gevraagd exact hetzelfde in te typen als ik deed. Reactie was dat het niet werkte. Maar toen ik mee ging kijken bleek dat de medewerker toch niet exact de gegevens intypte. Zij probeerde postcode met spatie tussen cijfers en letters maar zonder spatie huisnr. Toen ik de gegevens op haar telefoon intypte werd het adres wel gevonden.

Zo zie je maar weer, gebruikers zeggen wel eens dat het niet werkt maar doen het zelf niet goed.

Marcel Bouman
CHAMPION ***
door Marcel Bouman

Ik heb hiervan nog geen meldingen ontvangen, en zojuist zelf getest maar ervaar geen problemen mee in zowel app als desktop. Daarbij voer ik straatnaam, huisnummer en plaats in (ik gebruik juist geen postcode wat dat weet vaak niet iedereen).

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Afgewezen

@Christian-B wat vervelend dat je op basis van de tips alsnog vind dat het onduidelijk is.

In mijn optiek kun je inderdaad zoeken op:

1. Postcode en huisnummer

BastiaanFriederichs_0-1734959942074.png

2. Straatnaam en huisnummer

BastiaanFriederichs_1-1734959973311.png

3. Bekende locaties (ofwel Points of Interests - POI's)

BastiaanFriederichs_2-1734959998344.png

Het updaten van locaties, kaartmateriaal en routes is geen exacte wetenschap en het kan dus best voorkomen dat een adres niet beschikbaar is.

Kijk in dit kennisartikel hoe je daar mee om kunt gaan: Kilometerdeclaratie en adreswijziging - Locatie niet gevonden

Mocht je een suggestie hebben voor de hint (tekst) die getoond wordt op het moment dat er geen resultaten gevonden worden, stel die dan zeker voor!