Mijn Communities
Help
Sita Wennekes
CHAMPION *

Bezettingsoverzicht voor manager in de app

door Sita Wennekes
Status: Niet ingepland

Een bezettingsoverzicht voor de manager van zijn/haar medewerkers in de Youforce app. 

Is dit misschien in de roadmap opgenomen?

3 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Niet ingepland

Hi @Sita Wennekes, momenteel niet opgenomen in de roadmap, maar wel iets waar we over nadenken. Op termijn zal de meeste functionaliteit gerelateerd aan Verlof immers vervangen worden.

Heel benieuwd of je kunt aangeven waarom managers dit overzicht gebruiken en wat ze ermee willen bereiken. (Misschien zijn er andere wel andere mogelijkheden denkbaar...)

Ook erg benieuwd wat je er van zou vinden als we een rapport of dashboard maken in Youforce reporting.

Sita Wennekes
CHAMPION *
door Sita Wennekes

Hoi @Bastiaan Friederichs ,

De vraag kwam van de HR-manager. Zij gaf het volgende aan:

Je kunt volgens mij niet echt zien vanuit de app hoe het staat met de bezetting in het team op het moment van de aanvraag. Dus de app is voor de gangbare verlofaanvragen een prima oplossing, wil een leidinggevende iets aanvullends checken dan zal wel via de laptop ingelogd moeten worden.

Ook erg benieuwd wat je er van zou vinden als we een rapport of dashboard maken in Youforce reporting.

Voor welke doelgroep? Manager of professionals of beide? 

Maurice van de Pol
CHAMPION ***
door Maurice van de Pol

@Bastiaan Friederichs Bij afdelingen waar een minimale bezetting van belang is, wil de manager uiteraard dan ook via de app kunnen zien of hij met een gerust hart het verlof kan goedkeuren. Daarvoor heeft hij een bezettingsoverzicht nodig zoals hij dat nu ook in SelfService kan raadplegen. 

Ter info: Wij zijn nog niet over op verlof via de App maar het ontbreken van een bezettingsoverzicht en de mogelijkheid tot aanvragen van bijzonder verlof beschouw ik als 2 bottlenecks van het systeem.