Mijn Communities
Help
Riny
CONTRIBUTOR ***

Diploma uploaden Duo in het indienst proces

door Riny
Status: Ingepland

Wij hebben sinds kort de appversie 'diploma uploaden' in gebruik. 

Vooralsnog voor medewerkers die al in dienst zijn en een diploma of certificaat hebben behaald.

We zijn heel blij met deze functionaliteit waarmee we ons proces mbt fraude kunnen aanscherpen.

Nu werken wij met het indienst proces en hierin moeten medewerkers hun diploma's in de bijlage toevoegen. Hoe mooi zou het zijn als er in de workflow in dienst (selfservice) de mogelijkheid bestaat om een koppeling te maken met DUO. Het zijn natuurlijk 2 verschillende en afzonderlijke processen (app en SS) maar misschien bestaat er toch een mogelijkheid.

5 Opmerkingen
Björn Sman
CHAMPION ***
door Björn Sman

Hi @Riny ,

Dat zou echt een super goed idee zijn! Hoop dat jou idee gehoord wordt!

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Ingepland

Hoi @Riny en @Björn Sman ,

Fijn om te horen dat jullie hier zo blij mee zijn. En inderdaad een erg goed idee. Goed nieuws. Eerder ontvingen we ook dit idee:

Via actieve signalering taak klaarzetten bij medewerker voor 'upload processen'

Dat is de oplossingsrichting die we gaan realiseren. Als het goed is ben je recent uitgenodigd voor onze online webinar over de roadmap voorjaar 2025 - najaar 2025. Daarin zullen we nog iets meer vertellen hoe we dit gaan realiseren.

Riny
CONTRIBUTOR ***
door Riny

@Remco te Ronde 

Dat is goed om te horen. Ik ben heel benieuwd naar de oplossing :-).

door Remco te Ronde

Hoi @Riny ,

Onze roadmap voorjaar 2025 gepubliceerd. Mogelijk heb je die online al gezien of neem je binnenkort deel aan onze webinar. In de roadmap hebben we gepubliceerd dat we gaan werken aan ''Actief signaal start medewerker taak''.

Riny
CONTRIBUTOR ***
door Riny

@Remco te Ronde 

Dank je wel voor de update.

Ik had me al aangemeld voor dit webinar dus dat komt goed dan :-).