Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Feitelijk bevallingsdatum vanuit de App registreren

door Lieke Sterk Huis
Status: Nieuw

Helaas kan ik in de kennisbank nog niet terugvinden dat leidinggevenden de feitelijke bevallingsdatum door kunnen geven vanuit de Youforce app.

Binnen onze organisatie hoort een leidinggevende vaak als eerste dat de medewerkster bevallen is, vandaar dat deze taak bij de leidinggevende vanuit Self Service is ingezet.

Voor onze leidinggevenden zou het vele malen gebruiksvriendelijker zijn als zij vanuit de App de feitelijke bevallingsdatum kunnen registreren. 

Nu moeten zij namelijk hun laptop openen en naar Mijn Youforce navigeren om hierin de datum te registreren. In veel gevallen wordt dit dan ook vergeten en heeft onze salarisadministratie een achterstand in het afsluiten van zwangerschapsverloven.

Welke organisatie heeft dit ook op dezelfde manier ingericht en zou ook graag dit in de App willen laten registreren? Of is er een andere mogelijkheid @Marc Draaijers

4 Opmerkingen
door Paul Wevers Consultancy

Zou ook de mogelijkheid willen hebben om een medewerker dit te laten doen via de Youforce app.

Evelienvv
CONTRIBUTOR ***
door Evelienvv

Dit is een hele mooie aanvulling inderdaad voor via de app. Graag voor ons ook dan meteen de optie dat de medewerker dit zelf ook kan doen.

Esmiranda Vermeer
CHAMPION ***
door Esmiranda Vermeer

Deze willen wij ook heel graag. Hier heb ik ook al eerder vragen over gehad.

door Annemarie van der Geest

Goed idee, @Lieke Sterk Huis! En inderdaad, door zowel de manager als de medewerker.