Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Ingediende declaratie alsnog kunnen annuleren/intrekken door medewerker zelf

door Lieke Sterk Huis (Bijgewerkt ‎22-04-2025 13:40 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status: Niet ingepland

Het komt bij ons toch nog regelmatig voor dat medewerkers een declaratie hebben ingediend en willen corrigeren. Onze declaraties worden zonder controle verwerkt, dus komen rechtstreeks in Gemal. Is er een mogelijkheid dat declaraties nog ingetrokken/gecorrigeerd kunnen worden door medewerkers als deze reeds ingediend is?

Hopelijk steunen andere gebruikers ook dit idee, zodat Visma hiermee aan de slag kan.

5 Opmerkingen
Marcel Bouman
CHAMPION ***
door Marcel Bouman

Dag Lieke, dit is al eens een keer voorbij gekomen: https://community.visma.com/t5/Forum-Youforce-App/Goedgekeurde-declaratie-verwijderen/m-p/661925?sea....

Heb je hier wat aan?

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

Hoi @Marcel Bouman, die melding had ik inderdaad al gezien en gelezen. Ik weet dat we in Gemal kunnen verwijderen, echter is dat weer een extra handeling voor de medewerker om door te geven aan onze salarisadministratie en de salarisadministratie moet dan ook deze actie uitvoeren. Dus dat zijn dan 2 extra handelingen. Het zou mooi zijn als de medewerker zelf in 1 handeling in de huidige salarisperiode een declaratie kan intrekken. Als de salarisperiode geweest is, dan zal het inderdaad nog via onze salarisadministratie moeten verlopen. 

AngelaHeins
CHAMPION *
door AngelaHeins

Hoi @Lieke Sterk Huis ,

Ben het helemaal met je eens. Heb hier in het verleden ook een idee voor aangemaakt: https://community.visma.com/t5/Ideeen-Youforce-App/Goedgekeurde-mutatie-intrekken/idi-p/669166.

Helaas werd er weinig gereageerd en daardoor is er niets mee gedaan. Wij zouden dit ook graag willen.

Alfaro Pentury
CHAMPION *
door Alfaro Pentury

Mooi idee, máár lijkt me qua inrichting niet zo 1,2,3 op te lossen..

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Niet ingepland

Ik heb op dit moment geen plannen om deze functie toe te voegen.

Maar zoals je misschien gezien hebt in de roadmap webinar (roadmap) zijn we bezig om een nieuw dashboard te maken voor Youforce salaris, dus wie weet is dit idee tezijnertijd een mooie toevoeging (en eenvoudiger te realiseren)