Mijn Communities
Help
Reyhan Altintas
CONTRIBUTOR ***

Mogelijkheid om ingediende gewerkte dagen te kunnen inzien

door Reyhan Altintas (Bijgewerkt ‎26-02-2024 08:45 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

het is wenselijk om als beheerder de ingediende gewerkte dagen in te kunnen zien. Op dit moment is er alleen een mogelijkheid om de ingediende declaratie te verwijderen. 

2 Opmerkingen
Reyhan Altintas
CONTRIBUTOR ***
door Reyhan Altintas

huidig situatie                                                                           gewenste 

   

ReyhanAltintas_1-1708610283518.png                                                     ReyhanAltintas_0-1708610184417.png

 

 

 

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

@Reyhan Altintas de invoer op dag-basis is alleen inzichtelijk via Youforce Reporting (zie Declaraties en Gewerkte dagen beschikbaar!.) en de CSV-export.

Aan de beheerder tonen we alleen de samenvatting als je op de Verwijder-knop klikt:
(je kunt deze dus gebruiken om van een bepaalde maand de samenvatting te bekijken)

BastiaanFriederichs_0-1708933311510.png

Ik heb voor nu geen plannen om de dagen ook inzichtelijk te maken in de beheermodule.

Ondanks het feit dat ik geen aanpassing voorzie, zou ik wel graag willen weten in welke gevallen je meer gegevens nodig hebt dan we nu ontsluiten.