Mijn Communities
Help
Marianne Marsman
CHAMPION ***

Naam Verzuim in de app en Ziek melden in Mijn Youforce gelijk trekken

door Marianne Marsman (Bijgewerkt ‎11-04-2024 11:49 door Maarten VB VISMA )
Status: Afgewezen

Het is onlogisch om 2 verschillende namen te gebruiken voor dezelfde module.

Kan dit niet gelijk getrokken worden?

Bijv. allebei Verzuim.

Want je moet nu ook beter melden via "Ziek melden", dat is ook al onlogisch.

5 Opmerkingen
Maarten VB
VISMA
door Maarten VB
Status changed to: Status: Afgewezen

@Marianne Marsman Momenteel is de manier waarop je een module kan benaderen iets anders in Mijn Youforce en de App. In de app heb je een knop "Verzuim" om naar de module te gaan waarin je vervolgens een ziekmelding kunt doen. In Mijn Youforce ga je naar de module toe vanuit het "proces" ziekmelden. 

Om dit enigzins consistent te houden kun je natuurlijk als beheerder alle processen mbt verzuim in de Categorie "Verzuim" hangen.

 

In de toekomst gaan we misschien kijken of we de manier hoe je bij een proces/module komt beter kunnen harmoniseren tussen Mijn Youforce en de App, maar dat is niet zo eenvoudig om goed te doen vanwege de flexibiliteit die je nu hebt in Mijn Youforce en de beperkte ruimte in de App (vanwege het feit dat het makkelijk op een mobiel scherm moet passen).

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

@Maarten VB 

Je kunt toch beter het proces in Mijn Youforce hernoemen naar bijv. Verzuim of Verzuimmeldingen?

Want nu moet je iemand beter melden via de knop "Ziek melden", dit is niet logisch.

 

Er zijn maar 2 processen onder Ziekteverzuim:

MarianneMarsman_0-1712827204665.png

 

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

@Maarten VB Of Ziekteregistratie?

Maarten VB
VISMA
door Maarten VB (Bijgewerkt ‎11-04-2024 11:33 door Maarten VB VISMA )

@Marianne Marsman Ik denk dat jullie wat processen missen. Zoals je hieronder kunt zien (mijn categorie heet "Verzuim" ipv "Ziekteverzuim" bij jullie) , maar er is ook een proces voor "Hersteld melden" en "Wijzigen verzuimpercentage". Deze kun je normaal gezien gewoon toevoegen via "Configuratie links Mijn Youforce" als beheerder.

MaartenVB_0-1712827862407.png

 

 

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

@Maarten VB 

Sorry, dit had ik even gemist.

Via Ziek melden kan je ook bij alle andere acties dus had niet gezien dat er ook nog aparte links voor waren.

Dan is mijn idee inderdaad niet meer relevant.