Mijn Communities
Help
Björn Sman
CHAMPION ***

Overzicht Verzuim tabblad "Mijn medewerkers" uitbreiden

door Björn Sman (Bijgewerkt ‎04-04-2025 12:43 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status: In onderzoek

Goedemiddag,

Wij hebben als beleid vast staan dat ons verzuimbureau de ziekmeldingen afhandelt als centraal punt. Dit werkt best goed via de verzuim app echter wil het nog wel eens zo zijn dat zij een uitdaging vinden bij het opzoeken van de juiste persoon. De persoon in kwestie is bij het ziekmelden dan moeilijker te verstaan aan de telefoon en met alle prachtige diverse namen kan dat wel eens lastig zijn. Soms heb je ook te maken met een naam die diverse keren voorkomt in je organisatie...

Wij zouden daarom graag als idee willen opperen om het overzicht "Mijn medewerkers" uit te breiden met de kolommen geboortedatum en afdeling. Deze twee rubrieken zouden het voor ons prettiger werkbaar maken voor het zoeken van de medewerker.

BjrnSman_0-1741794300671.png

4 Opmerkingen
Ralph
CHAMPION ***
door Ralph

Wij zien ook heel graag deze uitbreiding, waarbij voor onze afdeling verzuim de geboortedatum enorm zal helpen.

Sermin
CHAMPION *
door Sermin

Goedemorgen,

Dit geldt ook voor ons. Geboortedatum zou inderdaad een hele fijne toevoeging zijn.

Juliëtte Doesburg Smits
CONTRIBUTOR ***
door Juliëtte Doesburg Smits

Wij zien deze uitbreiding ook graag. En dan graag ook in het export bestand welke je zelf kunt genereren bij Configuratie ziekteverzuim.

door Marc Draaijers
Status changed to: Status: In onderzoek