Mijn Communities
Help
eric nieuwstraten HU
CONTRIBUTOR ***

Pushnotificatie maandelijks versturen om gewerkte dagen in te dienen

door eric nieuwstraten HU (Bijgewerkt ‎27-03-2024 15:55 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status: Niet ingepland

disclaimer: we snappen dat je per app voorzichtig moet zijn met de hoeveelheid pushnotificaties die verzonden worden. 

 

We zouden graag een mogelijkheid zien om medewerkers maandelijks op de eerste van de maand een pushnotificatie te sturen. De pushnotificatie is een reminder om de gewerkte dagen van de vorige maand in te dienen. 

 

Mock-up

Gewerkte dagen notificatie.png

 

Optioneel: 
- alleen sturen als de vorige maand nog niet ingediend is

6 Opmerkingen
Danny van Dellen
CONTRIBUTOR ***
door Danny van Dellen

@eric nieuwstraten HU , wij zien de optie pushinstellingen niet, moeten we daar nog iets voor doen? dit is een mooie toevoeging

Harold Reijnders
CONTRIBUTOR ***
door Harold Reijnders

@eric nieuwstraten HU @Danny van Dellen 

 

Vind dit ook een prima idee Eric! 

Volgens mij heb je die optie (tekst) zelf als voorbeeld toegevoegd.....en bestaat die optie nu nog niet?

 

Gr. Harold

Björn Sman
CHAMPION **
door Björn Sman

Leuk photoshop project 😃 Maar ook wij zien graag dit idee geimplementeerd worden!

eric nieuwstraten HU
CONTRIBUTOR ***
door eric nieuwstraten HU

@Harold Reijnders @Danny van Dellen 
Klopt, ik heb dit even gephotoshopt als mock-up dat Raet een beeld heeft waar het zou moeten komen en hoe het eruit zou kunnen zien

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Niet ingepland
 
door Bastiaan Friederichs

Bedankt voor het idee @eric nieuwstraten HU!

Eerder was er al een soortgelijk idee ingediend: https://community.visma.com/t5/Ideeen-Youforce-App/Pushmelding-Gewerkte-dagen/idi-p/561620

Ik zal dat idee "Afwijzen" omdat het volgens mij over hetzelfde gaat en jouw idee al meer kudos heeft gekregen.