Mijn Communities
Help
marjavanderkolk
CHAMPION ***

Rechten toekennen aan PA voor alleen het scherm Verlofopnames gedaan in de app

door marjavanderkolk
Status: Niet ingepland

Binnen onze organisatie kan de PA verlof aanvragen  medewerkers raadplegen in HRSS, dit omdat er vaak vragen van medewerkers en leidinggevende komen m.b.t. gedane verlofopnames.

Nu gaan we begin 2025 over naar verlofaanvragen via de app en kunnen zij dit niet meer zien.

Zou het mogelijk zijn om het scherm verlofopnames als een apart recht toe te kennen aan bijv. de PA?

Zij hoeven niet de rechten van Categorieën en Processen te hebben maar als ze wel rechten kunnen krijgen voor het raadplegen van verlofopnames zou dit wel heel veel toevoegen. Ze zien nu in HRSS namelijk ook alle verlofopnames.

Hierdoor zou een splitsing moeten komen in het scherm VERLOF want we willen niet dat ze ook de rechten krijgen om andere zaken in het Verlof te configureren.

Gr. Marja

2 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Niet ingepland

@marjavanderkolk zeker te overwegen, maar momenteel niet concreet gepland.

Welke vragen ontvangt de PA met betrekking tot de verlofopnames? Is de toegang tot de verlof-gegevens via HR Core Beaufort en Youforce niet voldoende?

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

@Bastiaan 

In principe wel aangezien ze opnames kunnen zien in HR  Core. 

Het is even anders werken voor ze want nog openstaande aanvragen kunnen ze nu niet meer zien en voorheen zagen ze alle verlofaanvragen.

Nu alleen de aanvragen waarvoor zij in de workflow zijn opgenomen.

Het heeft wat mij betreft ook geen prioriteit hoor, over enige maanden weten ze niet beter meer.

Het was vooral in de beginfase dat de PA vragen kreeg, nu hoor ik inmiddels al bijna niemand er meer over.

Dus wat mij betreft kun je het ook laten, wat je zegt goedgekeurde aanvragen zijn zichtbaar in HR Core.

gr. Marja