Mijn Communities
Help
Ingeborg Ebbers
CONTRIBUTOR ***

Reden voor goedkeuren (niet verplicht) uitzetten - declaratie

door Ingeborg Ebbers (Bijgewerkt ‎18-10-2023 09:13 door Maarten VB VISMA )
Status: Alternatief aanwezig

Bij de declaraties via de App kun je het zo inrichten dat naast de stap goedkeuren manager er ook een extra stap komt voor het goedkeuren door bijvoorbeeld de salarisadministratie. Bij Afkeuren (door de salarisadministratie) is de reden van afkeur verplicht en dit lijkt mij ook niet meer dan normaal. Bij Goedkeuren (door de salarisadministratie) is de reden van goedkeuren niet verplicht maar het is wel een extra klik. Is het mogelijk om de stap Reden voor goedkeuren uit te zetten (vink veld van maken in de inrichting configuratie declaratie?

Als voorbeeld: Toelichting is verplicht tijdens indienen.goedkeuren.PNGtoelichting.PNG

2 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

hi @Ingeborg Ebbers 

Ik begrijp de wens maar we zijn momenteel bezig met verbeteringen in Verlof en aanpassingen voor de "Werkgebonden personenmobiliteit" (ook wel CO2 registratie genoemd) en daardoor minder tijd voor verbeteringen.

Ik denk dat je wel tijd kan winnen door gebruik te maken van de optie voor Bulk controleren (hoofdstuk 3.2 uit de handleiding).
Daarmee kun je eenvoudig meerdere declaraties in 1 keer goed- of afkeuren.

BastiaanFriederichs_0-1688393404712.png


Je krijgt alsnog de bekende popup om een reden op te geven, maar dat is dan 1 keer voor alle geselecteerde declaraties...

BastiaanFriederichs_1-1688393463250.png