Mijn Communities
Help
Hanneke Wiersma
CHAMPION *

Selectierubrieken in de app

door Hanneke Wiersma
Status: Afgewezen

Kan de selectierubriek in de app uitgebreid worden met het CEA nummer?

2 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Afgewezen

hi @Hanneke Wiersma, bedankt voor je idee!

Met de komst van de nieuwe selectierubriek voor Declaraties, komen er geen aanvullingen meer.

De reden is dat er naast het CEA-nummer nog allerlei andere rubrieken zijn die invloed kunnen hebben. Vaak in combinatie met elkaar zodat er diverse extra inrichting nodig is. 

Met deze nieuwe rubriek heb je alle vrijheid om de juiste groepen medewerkers te onderscheiden. Je geeft zelf de invulling van deze groepen door de referentie-tabel van rubriek P05044 uit te breiden zoals je wilt.

Hierdoor blijft de implementatie eenvoudig en voorkomen we ingewikkelde "If-then-Else" constructies die lastig te beheren zijn.

HeleenMogezomp
CHAMPION *
door HeleenMogezomp

@Bastiaan Friederichs Ik begrijp dat 1 rubriek voor jullie makkelijk is voor het inrichten van de App. Maar voor de gebruikers/klanten is dit denk ik toch iets lastiger. Op dit moment hebben wij voldoende aan 1 rubriek. Maar we krijgen straks meerdere declaraties in de App, waardoor de tabel bij de selectie rubriek heel uitgebreid gaat worden. Dit komt ook omdat je de rubriek gebruikt in plaats van een selectie op OE of arbeidsrelatie. De rubriek werkt niet aanvullend. 

Een selectie op de meest gebruikte selectie rubrieken (Cea-nummer, instelling, OE, arbeidsrelatie en functie) zou voor mij heel logisch zijn.