Mijn Communities
Help
Provincie Gelderland
CONTRIBUTOR ***

Thuiswerkdagen alleen indienen afgelopen maand

door Provincie Gelderland (Bijgewerkt ‎18-10-2023 09:28 door Maarten VB VISMA )
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Alweer 3 gebruikers hebben de verkeerde maand of halverwege de maand foutief hun thuiswerkdagen ingediend. Dus 3 meldingen bij support aangemaakt.

Zou het niet makkelijk zijn als je minimaal de mogelijkheid hebt door middel van een toggle/switch (variant op 'Registratie toekomstige dagen'),  dat alleen afgesloten maanden kunnen worden ingediend?

2 Opmerkingen
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

Wij hebben deze maand ook enorm veel medewerkers die thuiswerkdagen hebben ingediend vanwege het dropdown menu en dat in onze organisatie nog veel woon-werkverkeer is. En ook de verkeerde maand (maart i.p.v. februari). 

Ik heb nu wel dankzij @Provincie Gelderland de mogelijkheid 'registratie toekomstige dagen' uitgezet. Deze stond blijkbaar aan bij ons. Hopelijk geeft dit al minder verkeerde declaraties.

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

hi @Provincie Gelderland ik heb jouw idee even verplaatst naar de Youforce app community.

We hebben iets dergelijks overwogen, maar hoe ga je dan om met medewerkers die bijvoorbeeld halverwege de maand uitdienst gaan? Of de laatste 2 weken van een maand op verlof zijn?

We gaan er wel op korte termijn voor zorgen dat jullie zelf de maand kunnen verwijderen, dus dat scheelt weer werk!
(https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-APP/Aankondiging-Verwijderen-Gewerkte-dagen-door-behe...)