Mijn Communities
Help
Fenneke Damman
CONTRIBUTOR **

Tijd voor Tijd uren opboeken

door Fenneke Damman (Bijgewerkt ‎17-02-2025 09:51 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hallo,

Wij zijn aan het testen met het verlof via de app. Dit is super fijn alleen mis ik nog wel de mogelijkheid om ook tijd voor tijd uren op te voeren.

Ik kan nu alleen kiezen om ze op te nemen.

Ik ben benieuwd of dit bij meer organisaties een behoeft is?

Groet Fenneke

10 Opmerkingen
Noor Anneveldt
CHAMPION *
door Noor Anneveldt

Goed idee! Ik ben benieuwd naar de haalbaarheid, het zou inderdaad mooi zijn als dat kan. 

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

@Fenneke Damman ik ga het idee uiteraard in de gaten houden maar zet de status op "Realisatie onwaarschijnlijk", omdat ik voor nu geen plannen heb om de "Verlofrechtmutaties" die je in Self Service kan doen te gaan ondersteunen.

Wel benieuwd voor welke klanten en populatie medewerkers dit interessant is. 

Jolanda_Pelle
CONTRIBUTOR ***
door Jolanda_Pelle

Ja, ook voor ons. @BasvandeVeen had hiervoor ook een bericht gemaakt. Ik denk namelijk dat het een gemiste kans is om dit buiten de app te houden voor ons. Omdat dit veel gebruikt wordt. Bij ons zijn het dan plus en min uren. Die ook negatief kunnen zijn tot een bepaalde hoogte. Ook bij de organisatie waar wij de salarissen voor doen kennen zij dit . Wel met andere totalen - en +.

Ingeborg Ebbers
CHAMPION *
door Ingeborg Ebbers

Ook wij kennen de mogelijkheid om plus en minuren te registreren. Dus wij zijn het ook eens met dit verzoek.

Fenneke Damman
CONTRIBUTOR **
door Fenneke Damman

@Bastiaan Friederichs bij ons zijn het de extra uren die je opplust. Ik vind het jammer dat je ze wel kunt opnemen maar op een andere plek moet opplussen. Dit zal voor veel verwarring zorgen.

HeleenMogezomp
CHAMPION ***
door HeleenMogezomp

Ook wij werken met tijd-voor-tijd uren. Opboeken toevoegen aan verlof in de App is mooi. Voorkomt verwarring bij medewerkers.

ManonT
CONTRIBUTOR *
door ManonT

Naast het opboeken van Tijd voor tijd zouden wij ook graag het bezettingsoverzicht willen zien.

geertje aquarius
CONTRIBUTOR *
door geertje aquarius

Hoi Fenneke,

Ook wij hebben verlof in de app; dit werkt super

alleen het opboeken van de TvT mist idd

Wij houden ons ook erg aanbevolen hiervoor!

Iemke
CONTRIBUTOR ***
door Iemke

Ik vind het ook best gek dat er dan met verlof, waar tijd voor tijd mijns inziens ook onder valt, dus nog op twee plekken gewerkt moet worden. Je kunt het wel opnemen via de app, maar opboeken moet dan weer via self-service. Dat is te omslachtig.

Dat is vaak ook niet uit te leggen aan de medewerkers.

Sermin
CHAMPION *
door Sermin

Eens met de reacties waarbij aangegeven wordt dat zowel het aanvragen als het opnemen op één plek moet.Dit vergroot het gebruikersgemak en zorgt voor eenduidigheid. Of alles in de SelfService of alles in de app. Het zou super zijn als dit op korte termijn gerealiseerd kan worden. Dank alvast.