Mijn Communities
Help
MartijnVeenman
CHAMPION *

Wijzigen van bestandsnamen voordat ze in personeelsdossier komen

door MartijnVeenman
Status: Nieuw

Dit idee zal waarschijnlijk een samenwerking tussen HRSS en de app zijn. Waar wij tegenaan lopen is dat personeelsdossiers worden vervuild door bestandsnamen die niet helder gedefinieerd zijn bij het uploaden van bijvoorbeeld de VOG via de app. Wij zouden graag per categorie een vaste bestandsnaam willen selecteren of de mogelijkheid hebben om de bestandsnaam nog te wijzigen voordat deze het personeelsdossier in gaat. Bij voorkeur bij het afhandelen van de mutatie in Self Service. Ik plaats hem toch hier omdat het verzoek nadrukkelijk ontstaat vanuit de nieuwe functionaliteiten in de app.

6 Opmerkingen
door Bas Menken - Gemeente Leiden

Wij hadden deze vraag ook gesteld bij het uploaden van diploma/ certificaat. Wellicht interessant om dat ook te lezen Uploaden diploma of certificaat beschikbaar - Visma Community 

Heb er daarna helaas niks meer over gehoord

door Remco te Ronde

Hoi @Bas Menken - Gemeente Leiden en @MartijnVeenman ,

 

Het klopt dat eerder deze vraag is gesteld op de community. Daar had ik met een vrolijke noot beloofd "ik er een paar dagen op moets broeden''. Maar inmiddels lijkt het een olifanten-dracht...

 

De complexiteit zit hem erin dat als een diploma (maar ook VOG of BIG-registratie) afkomstig is uit een officiele bron (zoals Mijn diploma's of Berichtenbox) we liever niet de bestandsnaam aanpassen. Dat willen we niet doen met het oog op toekomstige ontwikkelingen uit Youforce tegen fraude samen ontwikkelen.

 

Maar inderdaad als iemand een foto maakt van b.v. een diploma dan wil je wel een mooiere bestandsnaam zien in het Personeelsdossier. Zoals @MartijnVeenman al aangeeft moeten we zoeken of die oplossing ligt in de App, de integratie met Self Service, of op het moment van doorzetten van Self Service naar het dossier.

 

We waren de eerdere vraag niet vergeten, maar heel fijn dat er nu ook een idee is. Dat daagt ons nog verder uit om met de beste oplossing te komen.

MartijnVeenman
CHAMPION *
door MartijnVeenman

Hoi @Remco te Ronde , 

 

Dank voor je snelle reactie en toelichting. We gaan zien of hier vanuit meer klanten vraag naar is en dan hoop ik dat het in productie kan worden genomen😀

 

Björn Sman
CHAMPION ***
door Björn Sman

Hi @Remco te Ronde ,

 

Kan er niet een soort keuze menu komen waarbij je de naam kan wijzigen? Misschien iets in de vorm van een alternatieve titel? Dat je bij een mouseover altijd nog de originele bestandsnaam kunt zien? Zomaar wat ideeën. Wij lopen ook hier tegen aan 😃

Riny
CONTRIBUTOR ***
door Riny

Ook wij hebben last van vervuiling van de namen in het personeelsdossier, wij sluiten ons aan bij bovenstaande wens.

RKnol
CONTRIBUTOR ***
door RKnol

ook wij lopen tegen dit probleem aan, maar Is het misschien ook mogelijk om een bepaalde naam af te dwingen in de app op bepaalde soorten documenten dat je wilt uploaden?