Mijn Communities
Help
Sjoerd van t Hullenaar
CONTRIBUTOR **

Workflowtaken Selfservice kunnen behandelen in de app

door Sjoerd van t Hullenaar (Bijgewerkt ‎18-10-2023 09:05 door Maarten VB VISMA )
Status: Ingepland

Hallo,

Het zou fijn zijn om de app verder uit te breiden waarbij je als MW/LG of Professional taken vanuit Self Service kan inzien en bewerken vanuit de app. 
Hiermee zouden bedrijven nog efficiënter kunnen schakelen doordat men niet achter een pc hoeft te zitten. Bijvoorbeeld voor (kleine) verwerkingen waardoor processen snellere doorgang hebben tot afronding.

1 Opmerking
door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Ingepland

Hoi Sjoerd,

 

Allereerst superfijn om te zien dat mee wilt denken over de verbeteringen in de app. Op dit moment zijn we hard aan het werk om de inbox in de app en desktop volledig te maken met onder andere ook de taken uit Self Service. In Mijn Youforce (desktop) kan je straks vanuit de Inbox direct de Self Service workflow/taak afhandelen. Voor de app ligt dat iets lastiger. Vanwege de enorme vrijheid qua inrichting in Self Service is het voor het system niet te bepalen wat een makkelijke taak is. Zo kan de workflow simpel lijken door maar weinig activiteiten en knoppen, maar een andere heeft een enorme dialoog met hele lange formulieren en tekst. Daarom richten we ons nu eerst op het tonen van de Self Service taken in de Inbox van de Youforce app zodat gebruikers weten dat er een actie gevraagd wordt. Het uitvoeren daarvan zal de gebruiker dan kunnen doen in MijnYouforce (desktop). Uiteraard blijven we in gesprek om de functionaliteit te verbeteren en uit te breiden.

 

Vanwege deze ontwikkelingen geef ik je idee 'ingepland'. Maar weet dat dit dus gaat over het kunnen zien van alle Self Service workflows in de Inbox van de Youforce app. Dus niet over het kunnen afhandelen via de Youforce app.