Mijn Communities
Help
Maurice van de Pol
CHAMPION **

blokkeren Youtube-link en optie toevoegen individuele links

door Maurice van de Pol
Status: Alternatief aanwezig

n.a.v. deze discussie:Re: Blokkeren YouTube instructie video's - Visma Community stuur ik dit verzoek:

Bied s.v.p. de mogelijkheid om onder Instellingen ,"YouTube instructie video's" de individuele links naar de video's die wij als klant daadwerkelijk gebruiken te plaatsen i.p.v. 1 link naar de algemene Youforce-app-pagina.

 

 

 

1 Opmerking
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Hoi @Maurice van de Pol ,

 

Vanmorgen hebben we elkaar gesproken over dit idee. 

 

Als Visma|Raet zijn we natuurlijk trots op alle mogelijkheden van de Youforce App. We dragen dit graag uit en we zijn er van overtuigd dat zelfs als je vandaag nog niet alle functionaliteiten gebruikt het voor medewerkers/managers niet persé verwarrend is dat ze toch op een uitleg video terrecht kunnen komen. En natuurlijk hopen we dat iedere organisatie in de loop van tijd meer gaat gebruiken. 

 

Maar jij hebt uitgelegd dat in jullie situatie b.v. ziekmelden écht volledig buiten het HR-systeem om zal blijven gaan met een afwijkende arbo-dienst. Dan snap ik dat ziekmelden door de manager niet in gebruik genomen hoeft te worden. 

 

In jullie situatie hebben we dus gezorgd dat de link naar de YouTube video's is verborgen. Speelt iets vergelijkbaars voor een andere organisatie dan kunnen ze dit op basis van een melding bij het ServiceCenter ook laten verbergen.

 

Maar over het algemeen hopen en verwachten we dat de link naar de YouTube video's voor de meeste medewerkers en managers juist behulpzaam zijn.