Mijn Communities
Help
lcheung
CONTRIBUTOR ***

groeperen configuratie declaraties

door lcheung
Status: Afgewezen
  • Bij het groeperen bij configuratie declaratie kun je geen categorie kiezen, alleen te kiezen uit onkosten en km. Dan moet je eerst een CSV draaien voordat je kunt groeperen op categorie reiskosten ov en bv afgehandeld, in behandeling etc.. Zou je ook eerder kunnen groeperen/sorteren? Dat zou wel prettigere werken.
5 Opmerkingen
Ellie van der Heide
CHAMPION **
door Ellie van der Heide

Is het niet handiger als er eerst geen voorsortering is naar soort declaratie? Ik zie daarin de toegevoegde waarde niet. Als er achter een declaratie een label zit van wat het is, maar je ziet wel alles tegelijk onder elkaar is dat duidelijker dan aparte overzichten en rapportages. 

lcheung
CONTRIBUTOR ***
door lcheung

@ Ellie van der Heide:  Er is op dit moment geen voorsortering bij de declaraties. Als ik bij configuratie declaratie onkosten kies, krijg ik een waslijst van medewerkers die iets hebben gedeclareerd. Ik kan niet zoeken op naam, bedrag of iets dergelijks. Ze staan allemaal door elkaar. In dit scherm zou ik alvast willen sorteren, als ik iets of iemand zoek, maar dat kan dus niet. Ik moet eerst een export maken per maand voordat ik een sortering/filtering kan maken. Dat is erg onhandig.

door Bastiaan Friederichs

@lcheung wat is de actie die je aan het uitvoeren bent? Je schrijft "dat zou prettiger werken", maar probeer je te doen?

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Afgewezen

Ik zie het kunnen sorteren (en/of filteren) ook terugkomen in een reeds bestaan idee: https://community.visma.com/t5/Ideeen-Youforce-App/In-de-declaratieportal-en-configuratie-declaratie...

In punt (3) geeft Ellie aan: "Meer standaard gegevens toevoegen waarop sortering mogelijk is. Zoals achternaam, datum indienen, soort declaratie, datum laatste wijziging."

Om het overzicht te behouden geef ik dit idee de status afgewezen

Ellie van der Heide
CHAMPION **
door Ellie van der Heide

Ik voeg nog even de goede link toe, alle likes zijn welkom 🙂

 

Controleren declaraties: filter én sortering gewen... - Visma Community