Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

In Merge Overige - Als Expressie veld ook tekst kunnen onderstrepen/vet/cursief maken (SLSR-I-650)

door Anonymous
Status: Nieuw

Wij gebruiken vaak de in arbeidsovereenkomst via Merge Overige - Als Expressie veld. Dan kan je op basis van een cao aangeven wat hier dient te komen staan.

We lopen er echter tegen aan dat als wij iets willen willen onderstrepen of vet willen maken dit niet kan. Natuurlijk kan ik dit veld weer in een nieuwe if zetten maar helaas werkt dat ook niet.

Daarom zou ik graag dit ook kunnen doen in dit veld.

Bij voorbeeld in onderstaand voorbeeld wil ik Digitale welkomstpagina! vet gedrukt hebben: Daar niet al onze klanten met een welkomstpagina werken kunnen we dit nu alleen oplossen door meerdere templates te maken.

pastedimage1628775501632v1.png

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-650
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Eens! Wij lossen dit nu op door in een javascript veld de tekst op te maken en die te gebruiken i.p.v. een IF Mergeveld. De hierbovenstaande suggestie is beter en minder tijdrovend.

Lucie Appel
CONTRIBUTOR ***
door Lucie Appel

Eens!

Wij lossen dit op door twee Merge Overige - Als Expressie neer te zetten. In jouw geval eentje met Digitale Welkomstpagina! en die {IF} in de template zelf vet maken of onderstrepen en de rest in een tweede {IF} zetten.

SimoneK
CONTRIBUTOR ***
door SimoneK

Ook eens! Ik heb het op dezelfde manier opgelost als Lucie Appel, maar ik vind dit een goed idee.

 

door Remco te Ronde

Beste @Anonymous ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen in 'Youforce clean up ideeën' zijn we bezig met alle openstaande ideeen op de Visma|Community. Dit idee was aangemaakt onder Self Service maar heeft meer betrekking op Youforce Doc's. Daarom verplaats ik het naar het onderdeel 'Ideeën Youforce Docs'. Vanaf daar zullen mijn collega's de verder analyse en beantwoording van de ideeën oppakken.