Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Template Beheer (SLSR-I-328)

door Former Member
Status: In onderzoek

Bij het beheren van templates heb je een bepaalde beveiliging nodig. Die kunnen wij als applicatiebeheerder niet zelf installeren. We moeten daarvoor naar ICT.  Eenmaal aangepast werkt het, maar.... slechts tot de volgende IE update, dan wordt dat weer overschreven. Daar komen wij dan achter op het moment dat we iets willen aanpassen en moeten dan weer naar ICT-technisch beheer. Voor het aanpassen (wij hebben ca. 30 servers) moet een policy worden aangepast die overal werkt. Die moet eerst in een testomgeving geplaatst worden en kan daarna bij akkoord naar de productie-omgeving. Dat kost minimaal 2 weken.  kan dat niet anders? Templatebeheer doen wij alleen met certificaat, waarom zo ingewikkeld met allerlei extra technische benodigdheden?

1 Opmerking
door Remco te Ronde

Beste @Former Member ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen in 'Youforce clean up ideeën' zijn we bezig met alle openstaande ideeen op de Visma|Community. Dit idee was aangemaakt onder Self Service maar heeft meer betrekking op Youforce Doc's. Daarom verplaats ik het naar het onderdeel 'Ideeën Youforce Docs'. Vanaf daar zullen mijn collega's de verder analyse en beantwoording van de ideeën oppakken.