Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Personeelsdosssier automatisch verwijderen na 7 jaar (DOSS-I-93)

door Anonymous
Status: Realisatie waarschijnlijk

Als de medewerker 7 jaar uit dienst is mogen wij geen personeelsdossier meer hebben van de medewerker. 
Nu blijkt dat je al deze personeelsdossier handmatig moeten verwijderen, dit lijkt mij heel onwenselijk gezien het bij grote bedrijven om meer dan honderden personen per jaar gaan. 

Ik zou graag zien dat dit meer automatisch kan en niet per individu.

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: DOSS-I-93
door Peter van Miltenburg
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Het is onze intentie om functionaliteit toe te voegen om het eenvoudiger te maken om lege dossiers van medewerkers te kunnen verwijderen. Denk daarbij aan een overzicht van medewerkers met een leeg dossier waarop verder gefilterd kan worden, bijvoorbeeld op een uitdienstdatum > 7 jaar geleden. Door de medewerkers te selecteren kunnen deze in één keer worden verwijderd. Op dit moment is echter nog niet bekend wanneer deze functionaliteit gerealiseerd zal worden.

Sandra Wi
CONTRIBUTOR *
door Sandra Wi

Ik ben even benieuwd naar de stand van zaken omtrent het automatisch verwijderen van (lege) personeelsdossiers na 7 jaar. Is dat inmiddels al mogelijk?

door Peter van Miltenburg - Connect

De functionaliteit om een lijst op te vragen van lege dossiers om deze vervolgens te kunnen verwijderen staat wel op de 'backlog', maar er zijn andere ontwikkelingen die een hogere prioriteit hadden en hebben waardoor dit nog niet is geïmplementeerd. Het is op dit moment ook nog niet duidelijk wanneer we dit op gaan pakken.