Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Aanschaf Fiets of uit IKB budget of middels maandelijkse aflossing tlv Salaris (FLBN-I-147)

door Anonymous
Status: Bestaat al

In flex benefits is het nu mogelijk om bij de aanschaf van een fiets te kiezen uit (de bronnen) IKB Budget of middels een maandelijkse aflossing tlv het salaris.

Wij willen graag dat een keuze gemaakt moet worden en dat combineren van de 2 regelingen niet mogelijk is.

Zie ook melding #21330931 

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: FLBN-I-147
Toine1
VISMA
door Toine1
Status changed to: Status: Bestaat al

Bedankt voor het inleggen van deze wens. Het is reeds mogelijk om het door u voorgestelde scenario in de huidige applicatie in te regelen. We hebben immers twee producten (doelen) die aanschaf van een fiets kunnen ondersteunen: Fiets en E-bike. U zou beide doelen kunnen hernoemen (b.v. in "Fiets kopen met bruto loon" en "Fiets kopen met IKB") en in het menu Afhankelijkheden een keuze voor beide kunnen uitsluiten (Flexpakket > Onderhouden > Controles > Afhankelijkheden). Tevens zult u dan voor het doel Fiets kopen met bruto loon de bron IKB moeten deactiveren. En voor het doel Fiets kopen met IKB de bron bruto loon moeten deactiveren.

BAR1
CONTRIBUTOR **
door BAR1 (Bijgewerkt ‎26-07-2022 12:45 door BAR1 )

Hoe kan ik nu geen emails ontvangen  op dit onderwerp? Ik zet het vinkje uit bij My e-mailen wanneer iemand antwoordt en bij Uw opmerking posten blijft het gewoon staan>

Alvast bedankt voor het antwoord.

Toine1
VISMA
door Toine1

Het vinkje uitzetten zou mijns inziens moeten werken. Dit antwoord is dan een mooie test. Als het vinkje uit staat en u ontvangt een notificatie dat er iemand heeft gereageerd, dan zit er iets niet goed. Laat het in dat geval even weten.