Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Afronden bovenwettelijke verlofuren bij uitruil fiets (FLBN-I-129)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Bij onze klant kan een fiets uitgeruild worden tegen bovenwettelijke verlofuren.

Echter geeft dit veel kleine resterende saldo's bij medewerkers, die dan vervolgens handmatig opgepakt moeten worden.

Dit komt doordat het aantal bovenwettelijke verlofuren naar beneden wordt afgerond in Flex Benefits.

Als er bijvoorbeeld een fiets wordt uitgeruild van €500,- en medewerker heeft een uurloon van €15,33 krijg je 32,6157..enz aan verlofuren dat hiervoor nodig is.

Doordat Flex Benefits afrond naar beneden worden er 32,61 Bovenwettelijke verlofuren uitgeruild (geeft € 499,91) en blijft er dus € 0,09 open staan.

Graag zien wij een mogelijkheid om de bovenwettelijke verlofuren naar boven te laten afronden.

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: FLBN-I-129
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

[mention:69d3ee0b01d142b89ef837c22c551fb5:e9ed411860ed4f2ba0265705b8793d05] Als ik het probleem lees lijkt er een issue te zijn met de inrichting. Restant saldo wordt in de eerste periode met het brutoloon verrekend om te voorkomen dat er handmatig restsaldo's afgehandeld dienen te worden.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

[mention:e5002f636d4c4fcbb0cb501b413a8556:e9ed411860ed4f2ba0265705b8793d05] Wil je hiermee zeggen dat het vanaf nu automatisch opgelost wordt?

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

Ik zou ook graag zien dat de verlofuren naar boven afgerond worden en dan het liefst op hele uren zodat er geen restbedrag nodig is.

want een restbedrag wil ik niet met brutoloon verrekend hebben en het blijkt nu dat het niet met een andere uitvoercode kan

(terwijl dit wel was toegezegd bij de inrichting)

Toine1
VISMA
door Toine1
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor dit idee.
Helaas zien wij binnen afzienbare tijd geen plek op de roadmap voor dit idee. Daarom zal het idee niet ingepland worden.