Mijn Communities
Help
PaulvanAchteren
CONTRIBUTOR ***

Flex Benefits: Op medewerkerniveau kunnen bepalen dat budget automatisch wordt uitbetaald

door PaulvanAchteren
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Goedemiddag,

 

In Flex Benefits is bij ons de inrichting qua budget zo dat alles wordt gereserveerd.
Er is echter een grote groep medewerkers welke er belang bij heeft dat het standaard maandelijks zou worden uitbetaald.

 

Onze wens is dan ook als volgt:
“We willen graag dat het mogelijk wordt om op niveau gebruiker zelf te kunnen bepalen dat het budget standaard wordt uitbetaald en dat het voor deze medewerker dus niet wordt gereserveerd”.

 

De standaard blijft dus reserveren, maar een individuele medewerker kan de keuze maken om dit standaard (maandelijks) te laten uitbetalen.

 

Is dit mogelijk en wel op zo’n manier dat de medewerker dit zelf kan aangeven?

 

Ik hoor graag van jullie welke mogelijkheden er in deze zijn.

 

Groet,

Paul

3 Opmerkingen
door André Visschers
Status changed to: Status: In onderzoek

We hebben het doel "Budget uitbetalen doorlopend".  Hiermee kan een medewerker eenmalig aangeven dat hij elke maand een bepaald bedrag wil laten uitbetalen. Deze keuze loopt dan oneindig door. Het doel is beschikbaar voor Beaufort klanten.  We kunnen onderzoeken of we dit doel ook beschikbaar kunnen maken voor Payrol Business klanten.

PaulvanAchteren
CONTRIBUTOR ***
door PaulvanAchteren

@André Visschers : Dank voor je reactie, dat zou echt heel fijn zijn. Wij zouden daar heel erg mee geholpen zijn.

 

Ik hoor graag wat er uit komt.

 

Groet,

Paul

door André Visschers
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Omdat deze wens al geruime tijd bestaat en het een beperkt aantal of geen kudo's heeft, zal deze wens niet ingepland worden.