Mijn Communities
Help
Sjoerd van t Hullenaar
CONTRIBUTOR **

Flex Benefits ook bruikbaar maken in de app

door Sjoerd van t Hullenaar
Status: Realisatie waarschijnlijk

Goedemiddag,

In de autorisatierechten maar ook op de community zie ik geen informatie terug voor het toevoegen van de flex benefits omgeving in de app.
Als dit er al wel is verneem ik dat graag mocht dit niet zo zijn verneem ik graag wanneer dit op de planning staat.

Groet, Sjoerd

5 Opmerkingen
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Nieuw

Beste @Sjoerd van t Hullenaar,

 

Bedankt voor het indienen van dit idee. Op dit moment is het niet mogelijk om Flex Benefits te doen via de Youforce app. Op dit moment is de Youforce app gefocust op de HR processen die regelmatig worden uitgevoerd (en het liefste ook nog binnen 60 seconden). Dit zijn zaken als 'declaraties', 'gewerkte dagen', 'salarisstrook en dossier raadplegen', 'verlof' & 'ziekteverzuim'.

 

Onlangs is de wens geuit in een ander idee om ook de 'salaris simulator' toe te voegen aan de app. Dus concreet op dit moment is Flex Benefits niet te activeren in de Youforce app. Net als met alle ideeën op dit forum zullen we deze analyseren en voorzien van een update. Maar ik dacht ik reageer in ieder geval al even zodat je weet waarom je niets kunt vinden in de autorisatierechten.

door Remco te Ronde

Hi @Sjoerd van t Hullenaar,

 

Tot op heden zijn er nog geen andere beheerders die op dit idee hebben  gestemd. In overleg met mijn collega @Anonymous verplaatsen we het idee naar het ideeën portaal van Flex Benefits. Op dat ideeën portaal zijn meer beheerders actief die gebruik maken van Flex Benefits. Op die manier hopen we te achterhalen of er meer gebruikers zijn die voorstander zijn van het toevoegen van Flex Benefits aan de Youforce app.

Sjoerd van t Hullenaar
CONTRIBUTOR **
door Sjoerd van t Hullenaar

Hi Remco,

Top dank je wel! ja dit zou een fijne toevoeging zijn voor de eindgebruikers.

door André Visschers
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk
 
door André Visschers

We hebben plannen om Flex Benefits toe te voegen aan de Youforce App.

Waarschijnlijk komt dit op de roadmap voor het jaar 2024.