Mijn Communities
Help
Jan vdW
CONTRIBUTOR ***

HR voor Professionals

door Jan vdW
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Momenteel dient er als Salarisprofessional gekozen te worden voor mogelijkheden binnen " HR voor anderen " en " Beheer " om de reguliere mogelijkheden waar een salarisprofessional veel mee werkt op te starten in MijnYouforce.

Is er een mogelijkheid in te richten waarin alle voor de salarisprofessional relevante opties uit de andere mogelijkheden ( kunnen ) worden ondergebracht?

Momenteel zijn deze teveel verspreid binnen MijnYouForce.

 

1 Opmerking
door André Visschers
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Beste @Jan vdW 
Voor Flex Benefits geldt het volgende:

Op het tabblad "HR voor anderen" van Mijn Youforce staat de link naar de module voor de rol Afdelingsmanager van Flex Benefits. Deze rol wordt binnen Flex Benefits weinig gebruikt. Alleen de organisaties die de interne workflowfunctionaliteit van Flex Benefits gebruiken voor het goedkeuren van keuzes, gebruiken deze rol.  De meeste organisaties gebruiken de workflowfunctionaliteit van HR Self Service voor het goedkeuren van keuzes; deze organisaties hoeven de rol Afdelingsmanager van Flex Benefits niet te gebruiken.

 

Op het tabblad "Beheer" van Mijn Youforce staat de link "Configuratie Flex Benefits" naar de module voor de rol Beheerder van Flex Benefits. Dit vervangt de toegang tot de beheermodule via het oude professional portaal van Youforce, waarop je verplicht moest inloggen met een certificaat.  Ook in Mijn Youforce is het tabblad Beheer alleen toegankelijk voor gebruikers die als beheerder zijn ingericht.  Dit om te voorkomen dat willekeurige gebruikers toegang zouden krijgen tot de rol beheer. In Flex Benefits heeft de beheerder toegang tot veel medewerkergegevens, dus het is noodzakelijk dat deze gegevens goed beveiligd zijn.  We gaan dit niet wijzigen.