Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Helpteksten bij keuze maken toevoegen (bijvoorbeeld knop arbeidsvoorwaarden toevoegen) (FLBN-I-91)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

Bij keuze maken mis ik de helpteksten (die staan nu onder “arbeidsvoorwaarden”). In de helpteksten staat soms ook beschreven hoe je een bepaald veld moet vullen (instructie). Is het een optie om de knop arbeidsvoorwaarden toe te voegen, zodat je even snel kunt kijken wat er in de help aan instructie staat?

4 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik heb begrepen dat dit een breed gedragen wens is onder de gebruikers (van de nieuwe gui). Raet is voornemens om in Q1 2019 de helptekst beschikbaar te maken in het keuzescherm. Tevens wil men ook - gelijk aan de oude user interface - een startpagina met welkomsttekst integreren.

Ariejan Boon
Carante Groep

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik kan bevestigen wat Ariejan zegt. Heb derhalve ook de status van het idea op 'Likely to implement' gezet ('likely' omdat het nog een voornemen is en nog geen realiteit). We zijn overigens nog bezig met de uitwerking van beide wensen (dus de helpteksten beschikbaar bij het maken van keuzes en mogelijkheid voor welkomsttekst), dus mochten er nog ideeen hieromtrent zijn, hoor ik ze graag. Met vriendelijke groeten, Toine Toonen - product owner Flex Benefits 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Update: In de release van mei 2019 zijn de helpteksten beschikbaar gemaakt bij het maken van keuzes. We gaan dit Idea de status "Released" geven. Met vriendelijke groeten, Toine Toonen- product owner Flex Benefits. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

En in de release van april 2019 hebben we de mogelijkheid toegevoegd om een (welkomst-)tekst toe te voegen op het Dashboard.