Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

In bruto netto berekening wordt allen gebruik gemaakt van tabelloon. Bijzondertarief zit er niet in. Graag in berekening via bijzondertarief berekenen. (FLBN-I-42)

door Anonymous
Status: Bestaat al

Medewerkers die bruto netto effect vergelijken van maandelijks IKB uitbetalen met in een keer in december IKB uitbetalen zien voordeel bij maandelijks. door tabel loon toepassing van in een keer in december betalen is deze berekening niet nauwkeurig. Dit komt door het hoge maandbedrag van december. Bij toepassen van Bijzonder tarief is de berekening anders. IKB wordt altijd tegen bijzonder tarief afgerekend.

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Bedankt voor het inleggen van uw idee! We zijn van plan om dit issue dit jaar op te pakken. Het staat echter nog niet 'hard' op de planning, dus een (indicatie van een) opleverdatum is helaas nog niet geven. Ik zal me bij nieuwe ontwikkelingen in deze weer op dit forum melden.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik heb mijn oorspronkelijke antwoord wat hier stond verwijderd, omdat het niet duidelijk genoeg en incorrect was. Voor de zekerheid: we hebben vorig jaar de bruto netto berekening (pro forma) dusdanig aangepast dat eenmalige betalingen (zoals bijvoorbeeld het uitkeren van het IKB in december) nu ook tegen bijzonder tarief worden gewaardeerd. 

Vandaar status van het idee naar "already available" aangepast.