Mijn Communities
Help
Jos Kötte
CONTRIBUTOR ***

Mail kunnen versturen naar de medewerker i.v.m. afkeuring gemaakte keuze met toelichting afwijzing

door Jos Kötte
Status: In onderzoek

Wij zouden graag zien dat we aan medewerkers, waarbij de gemaakte keuze is afgewezen, een mail vanuit Self Service verstuurd kan worden met toelichting waarom de keuze is afgewezen.

Dit is in te richten binnen Self Service, maar de huidige inrichting van de Workflows vanuit Flex Benefits geven momenteel die mogelijkheid helaas niet.

Is dat te realiseren? 

6 Opmerkingen
door André Visschers
Status changed to: Status: Bestaat al

Beste @Jos Kötte 

Ik heb dit nagevraagd bij de product owner van Self Service.  Het is mogelijk om de workflow in Self Service zodanig in te richten, dat Self Service bij afkeuring van een workflow een email verstuurt naar de medewerker met daarin de reden waarom de keuze is afgewezen.

De workflows die jullie gebruiken voor de keuzes van Flex Benefits zijn waarschijnlijk door een consultant voor jullie ingericht. Je mag deze workflows aanpassen, zolang je hetzelfde formulier blijft gebruiken, de 3 standaardvelden op dit formulier niet verwijdert, de eerste activiteit (Indienen) niet wijzigt en de laatste activiteit een eindstatus bereikt.

Jos Kötte
CONTRIBUTOR ***
door Jos Kötte

Hoi André,

Helaas is die optie er niet binnen de workflows van Flex Benefits. Binnen Self Service weet ik inderdaad dat die mogelijkheid er wel is. 

Ik heb daar ook samen met een consultant van Visma RAET naar gekeken, maar helaas worden er geen bijlagen (templates) zichtbaar die je mee zou kunnen sturen bij de workflows van Flex benefits. Vandaar ook de wens, aangezien je nu de medewerker niet goed kunt informeren over reden van afkeuring of als de aanvraag is goedgekeurd.

Mocht dat wel zo zijn, dus bij de workflows van Flex Benefits, dan ben ik heel erg benieuwd.

Groeten,

Jos

Jos Kötte
CONTRIBUTOR ***
door Jos Kötte

@André Visschers Hoi André, ik heb niets meer vernomen, maar de optie "bestaat al" is dus niet juist. Zou je dat willen wijzigen want het blijft wel degelijk een wens die op dit moment nog niet beschikbaar is? Alvast dank. Groeten, Jos

door André Visschers

Hoi @Jos Kötte 
Bedankt voor je toelichting. Ik had het denk ik niet helemaal begrepen.

Het gaat je dus niet om het versturen van de email als een aanvraag wordt afgekeurd, want dat kan al.

Maar je wilt aan deze email automatisch de overeenkomst van de medewerker hangen als bijlage.
Dat bestaat nog niet.

Ik zal de status van dit idee terugzetten.

door André Visschers
Status changed to: Status: In onderzoek
 
Jos Kötte
CONTRIBUTOR ***
door Jos Kötte

@André Visschers Hoi André, dank je wel. Groeten, Jos