Mijn Communities
Help
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

Aantal tekens voor telefoonnummer contactgegevens in geval van nood

door Roel_Harmsen
Status: Gerealiseerd

Hallo,

 

Wij willen overstappen naar contactgegevens in geval van nood die Visma aanbied. Na overzetten van de gegevens via collectief muteren waren enkele velden van mws die niet gevuld konden worden, omdat de meer dan 12 tekens waren. Bij controle blijkt dit om buitenlandse nummers te gaan. Gezien wij medewerkers in Duitsland hebben wonen, is het telefoonnummer meer dan 12 tekens. Graag zou ik dit aangepast zien naar meer tekens, zodat ook zij deze gegevens kunnen toevoegen en wij gebruik kunnen maken van jullie formulier. Het gaat om de rubrieken:

  • PI0035 
  • PI0036
  • PI0039 
  • PI0040 
6 Opmerkingen
cvanstijn
CHAMPION ***
door cvanstijn

Op verzoek van Remco te Ronde diende ik dit idee ook aan te vullen met onderstaande zodat dat ook gelijk meegenomen kon worden: 

 

Graag ook de velden PI0033 en PI0037 uitbreiden met het aantal tekens van 25 naar 30 tekens. Wij hadden hier eigen velden voor van 30 tekens en deze zijn afgekeurd binnen Beaufort, omdat de nieuwe code maar 25 tekens bevat. Nu komt de naam niet volledig in beeld. Alvast bedankt voor de aanpassing! 

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@Roel_Harmsen @cvanstijn dank voor jullie input. We nemen deze wijzigingen in analyse en komen hier zsm bij jullie op terug qua realisatietermijn.

cvanstijn
CHAMPION ***
door cvanstijn

@Frank JHM Poell Hoi Frank, zie ook onderstaande berichtgeving dat Jolien het veld naar 50 tekens wil hebben. Wij hadden 30 tekens als verzoek maar 50 tekens is dan ook handig.

@Jolien Boers1 

cvanstijn_0-1683193459400.png

 

door Frank JHM Poell

Goedemiddag @cvanstijn , prima nemen we mee!

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Gerealiseerd

@Roel @Coen-VOC Beide wensen zijn inmiddels gerealiseerd en onderdeel van de 2023-07 release!

Roel_Harmsen
CHAMPION ***
door Roel_Harmsen

Dag @Frank JHM Poell ,

 

Super bedankt. Ga hier binnenkort mee aan de slag.