Mijn Communities
Help
PetravanGeenen
CHAMPION *

Actieve signalering kunnen inrichten voor medewerkers

door PetravanGeenen
Status: Ingepland

Nu is het alleen mogelijk om voor groepen die via usermanagement zijn ingericht een actieve signalering op te starten. Ik zou het echt een meerwaarde vinden als we ook voor medewerkers een signalering zouden kunnen inrichten als notificatie in hun takenlijst. We zouden bijvoorbeeld de medewerkers 3 maanden voor de einddatum van de BIG willen attenderen dat ze hun BIG moeten verlengen en inleveren en dit zou daar een hele mooie tool voor zijn.

5 Opmerkingen
Jo-lean
CHAMPION *
door Jo-lean

Hoi @PetravanGeenen,

Dit zou je op kunnen lossen door een workflow voor de medewerker klaar te zetten via actieve signalering. In die workflow kan de medewerker dan gelijk de nieuwe einddatum vullen en een nieuwe registratie uploaden.

Groet Jolien

PetravanGeenen
CHAMPION *
door PetravanGeenen

Hoi @Jo-lean bedankt voor het meedenken. Dit zou inderdaad een optie kunnen zijn maar we willen dadelijk over naar het inleveren en declareren van de BIG via de app en ik zou het mooi vinden als ze het als notificatie in hun takenlijst zouden krijgen. Daarom heeft dat mijn voorkeur 🙂

Groeten Petra

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Ingepland

Goedemiddag @PetravanGeenen dank voor je idee!

Het mooie nieuws is dat we op dit moment bezig zijn met de ontwikkeling van 'medewerkertaken' op basis van Actieve Signalering. Hiermee wordt het mogelijk om signalen in de takenlijst van de medewerker klaar te zetten met daarin ook meteen een link naar de uit te voeren taak. De lijst met medewerker taken is in eerste instantie gelimiteerd, maar omvat taken als uploaden diploma's en de door jou gewenste BIG registratie.

PetravanGeenen
CHAMPION *
door PetravanGeenen

Hoi @Frank JHM Poell dat is super goed nieuws! 🙂 Ik ben al heel blij met een lijst aan medewerker taken die we kunnen inrichten.

En kunnen we in de toekomst dan eventueel ook 'vrije taken' klaarzetten voor medewerkers?

door Frank JHM Poell

Goedemorgen @PetravanGeenen goed om te horen!

Wat betreft de 'vrije medewerker signalen': dat lijkt me inderdaad een logische vervolgstap. Maar voor de goede orde: deze hebben we nog niet gepland :-).