Mijn Communities
Help
Jeroen Coret
CONTRIBUTOR ***

Actieve signalering start workflow op medewerkerniveau

door Jeroen Coret
Status: Nieuw

Je kunt via actieve signalering mooi gebruik maken om een workflow voor een gebruiker klaar te zetten. Wanneer je dat wilt doen op een persoonsrubriek (bv datum afloop SKJ registratie) en een medewerker heeft meerdere dienstverbanden is het resultaat dat voor elk dienstverband een mutatie klaar komt te staan.

Graag zou ik zien dat we in die situaties aan kunnen geven dat er maar 1 mutatie klaar wordt gezet in Self Service. Zeker nu we steeds vaker van deze mogelijkheid gebruik gaan maken komt dit steeds vaker naar voren.

4 Opmerkingen
Marcel Bouman
CONTRIBUTOR ***
door Marcel Bouman

@Jeroen Coret  ik zit te denken aan een vergelijking tussen P01001 persoonsnr en P01111 Hoogst volgnr dvb. Als die gelijk zijn dan de taak uitvoeren, anders niet. Maar dat krijg ik helaas (nog) niet in de conditie van een signaal gezet. Ga ik nog verder over nadenken.

Goed idee, ik steun het!

Marcel Bouman
CONTRIBUTOR ***
door Marcel Bouman

@Jeroen Coret  ik bedoelde dat ik P01101 volgnr. Dvb zou willen vergelijken met P01111 (en dus niet P01001 Persoonsnr met P01111). Dat had ik per abuis verkeerd beschreven (tja, vrijdagmiddag he...)

Of dit überhaupt een oplossing kan zijn weet ik nog niet, het is een lastige.

Jeroen Coret
CONTRIBUTOR ***
door Jeroen Coret

@Marcel Bouman Interessant idee. Wil je me op de hoogte houden indien je daar voreringen in maakt?

Lieke Sterk Huis
CHAMPION ***
door Lieke Sterk Huis

@Jeroen Coret , dit is bij ons ook een grote wens. Nu hebben we namelijk dubbelingen en medewerkers zouden nu twee keer dezelfde mutatie moeten invullen en verzenden. Graag lees ik mee met de oplossingen.