Mijn Communities
Help
Harrald
CONTRIBUTOR **

Afronding 2 decimalen PI0007, PI0014, PI0024, PI0031 Aantal weken verlof

door Harrald
Status: Afgewezen

Bij verlofaanvragen wil je werken met een berekening van de weken op 2 decimalen, zodat ook het totaal aantal opgenomen uren correct kan worden berekend (verlofuren per week * aantal weken). In Beaufort worden de rubriekwaarden van deze rubriek afgerond op hele weken, omdat in de rubriekentabel het veld decimalen niet op 2 staat

2 Opmerkingen
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Nieuw

Beste @Harrald ,

 

Zoals je mogelijk hebt gelezen het bericht Youforce Cleanup ideeën zullen meerdere Visma|Raet collega's de aankomende tijd helpen in de beoordeling van de ideeën. Zo zag ik dit idee. Omdat HR Core Beaufort de ''eigenaar'' is van de instellingen van een rubrielcode verplaats ik je idee van het Self Service Ideeën forum naar HR Core Beaufort. Zo komt dit idee bij de juiste collega's van Visma|Raet terecht. 

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Afgewezen

Hartelijk dank voor dit idee.

Wat betreft communicatie ouderschapsverlof naar aanpalende systemen alsmede UWV maken we voor de corresponderende P-rubrieken geen gebruik van decimalen. In het kader van consistentie zijn we om die reden niet voornemens decimalen aan de genoemde PI-rubrieken toe te voegen. Dit om verwarring te voorkomen.