Mijn Communities
Help
Jan vdW
CONTRIBUTOR ***

Afwijkende Kleuren bij Afwijkende Sessies

door Jan vdW
Status: Alternatief aanwezig

Graag aanpassen van de kleuren in Beaufort, als er wordt gekozen voor een afwijkende sessie

Bijvoorbeeld;

COR; Rood

JWP; Blauw

GSA; Geel

Dit verhoogd de kans op minder onjuiste mutaties.

 

2 Opmerkingen
door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

@Jan vdW Hartelijk dank voor dit idee.

Er is op dit moment al een optie beschikbaar waarmee sessie- en salaris gerelateerde informatie beschikbaar komt in de titelbalk van Beaufort. Het betreft optie 'Tonen salarisgerelateerde informatie' in het dropdownmenu 'Mijn Beaufort'. Als deze optie is aangevinkt zal voor de ingelogde gebruiker in salarisgerelateerde schermen de productiesoort en actuele salarisperiode worden getoond.  Voldoet deze optie aan jouw vraagstelling?

 

 

Jan vdW
CONTRIBUTOR ***
door Jan vdW

Frank,

 

ik vind de duidelijkheid van [NOR 02/2023] in de bovenste balk van het scherm echt niet zichtbaar.

ik heb ook al meerdere malen mutaties in de onjuiste sessie verwerkt en later weer moeten verwijderen.

vandaar mijn verzoek om aan een soort sessie een kleurwijziging van het scherm te koppelen.

 

ik realiseer me dat de vraagstelling simpel is, maar dat deze behoorlijke programma technische wijzigingen tot gevolg kan hebben.

 

Gezien het aantal duimpjes dat mijn verzoek in eerste instantie in het seminar al kreeg, ga ik er van uit dat meerdere collega's met deze situatie te maken hebben.