Mijn Communities
Help
Esther Cobbins
CONTRIBUTOR ***

Hoeveelheid ziektehistorie in koppeling naar OWS beperken

door Esther Cobbins
Status: Afgewezen

Graag willen we de  hoeveelheid historie vwb ziektegegevens in de koppelingsbestanden naar OWS beperken. De beheerders van OWS melden dat het steeds groeiende bestand tot uitval leidt bij de verwerking. Van overige gegevens moet wel de historie blijven worden meegestuurd. 

2 Opmerkingen
door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste @Esther Cobbins hartelijk dank voor dit idee.

De huidige opzet van de export is generiek van aard en het beperken van hoeveelheden data zal klantspecifiek zijn en in sommige gevallen wellicht onwenselijk. Het realiseren van deze wens heeft in dat kader vooralsnog weinig prioriteit. Ook speelt het draagvlak van deze wens (0 kudo's) en de te verwachte impact op bijvoorbeeld performance hierbij een rol.

 

Als de omvang van de in te lezen data een issue blijkt te zijn, zou de oplossing in eerste instantie in het importproces aldaar gezocht moeten worden. Uiteraard zijn we bereid hier in mee te denken.

 

 

Esther Cobbins
CONTRIBUTOR ***
door Esther Cobbins

Dank voor je bericht @Frank JHM Poell. Ik hoopte op een zelf in te stellen parameter, want ik begrijp dat kleinere organisaties dit niet nodig hebben, daar zal het probleem ongetwijfeld niet spelen. Echter bij een zeer grote organisatie als de onze wel. Ik heb de wens ingediend op advies dat ik kreeg van de servicedesk in een ingediende melding. Ik ga een nieuwe melding indienen. Gr. Esther