Mijn Communities
Help
brussaard-c
CHAMPION *

Maximaal aantal dienstverbanden per persoon in Beaufort

door brussaard-c
Status: Afgewezen

Momenteel kan iemand maximaal 99 dienstverbanden hebben in Beaufort.

 

Het zou wenselijk zijn als dit maximaal 9999 als waarde kan hebben.

Iemand kan namelijk theoretisch meerdere opdrachten  (tientallen) per jaar hebben, als er dan meer dan 100 dienstverbanden zijn, wordt automatisch een nieuw personeelsnummer (personeelslid) aangemaakt.

4 Opmerkingen
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Ik probeer alleen even de gedachtegang te snappen. Waarom zou voor iedere opdracht die iemand krijgt een nieuw dienstverband willen aanmaken? De persoon voert toch de opdrachten uit vanuit een bepaalde functie? 

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Afgewezen

Hallo @brussaard-c , hartelijk dank voor dit idee.

Ik ben ook benieuwd naar de vraag die Raymond in dit kader al stelde. Een opdracht gelijk stellen aan een dienstverband lijkt een ietwat afwijkende werkwijze. Wellicht zou je hier beter de inzetfunctionaliteit voor kunnen toepassen. Je customer success manager kan in dit kader wellicht helpen.

 

Los daarvan is qua ondersteuning van het aantal dienstverbanden Payroll Gemal de beperkende factor, waarbij Beaufort er technisch al meer toestaat dan Gemal. In dat kader zou je de wens wellicht beter bij Payroll Gemal kunnen neerleggen. 

Omdat de huidige formulering op Beaufort gericht is, zal ik hem niet 1 op 1 doorzetten.

Fedor
CONTRIBUTOR **
door Fedor

Puur uit interesse, maar wat is het maximum aantal dienstverbanden voor Gemal?

door Frank JHM Poell

Goedemiddag @Fedor , dat is 60 dienstverbanden.